Segment e-commerce prochází turbulentním obdobím. Po prudkém růstu v době koronarové pandemie přišlo zpomalení trhu doprovázené vysokou inflací. Jak si v těchto situacích dokážou poradit e-commerce hráči a co udělat proto, aby z toho vaše firma vyšla vítězně?
O tom, jak čelit krizi, budou ve velké debatě diskutovat nejvýznamnější hráči české e-commerce scény – Martin Beháň za Rohlik.cz, Martin Kasa za Pilulku, Simona Kijonková za Zásilkovnu, Václav Staněk za Vasky a Pavel Vopařil za Bonami.
Do budoucnosti e-commerce a marketingové komunikace v době umělé inteligence nahlédne Jan Řezáč. Vizionářsky, strategicky a hlavně prakticky.
Ondřej Krátký ve své přednášce shrne deset let svého působení v Liftago. Jak ve společnosti čelili cenové válce s miliardovými hráči, covidu nebo vysoké inflaci? Vše se dozvíme, a navíc nám Ondřej představí zásadní novinku, kterou Liftago chystá.
O tom, jak pracovat se značkou a přenastavit přístup k e-commerce byznysu tak, aby přežil v příštích letech, bude společná přednáška Samuela Huby ze Shoptetu a Jiřího Jóna z Ogilvy.
Čeká nás boom retailové reklamy? Matěj Novák z Cruxo vám ukáže, jak se tento výrazný trend projevuje v e-shopech v USA a západní Evropě. Připravte se na něj a vydělávejte na reklamě mnohem víc.
Jak vypadá nový normál v oblasti dovozu jídla a potravin v době po covidu? Adam Kolesa z Foodora vám naservíruje hlavní trendy, srovná q-commerce s běžnou e-commerce a přidá porci tipů a triků na řízení dynamických firem.
E-shop je tak silný, jak silný je jeho vztah se zákazníky. A to zejména v krizi. Radek Hrachovec z Voxwise vám prozradí, na jak malém procentu věrných zákazníků může záviset přežití byznysu. Na praktických příkladech vám pak ukáže, jak měřit a budovat loajalitu důležitých zákaznických skupin.
Dark patterns nejsou v praxi nic neobvyklého. Ale jak být „dark“ a nedostat se do křížku se zákonem? Co vám ještě projde a z jakých praktik se už právníci nervózně potí? To vám ve své přednášce prakticky a srozumitelně osvětlí advokátka Petra Dolejšová a Ondřej Ilinčev z Ilincev scientific marketing.