Síla ponákupního vztahu se zákazníkem je poslední téma 8. ročníku Eshopisty. Zvyšující se náklady na reklamu, náročnější zákazníci a rostoucí zahraniční konkurence kvůli nástupu marketplaces nutí celou e-commerce poznat každého zákazníka individuálně a efektivně s ním pracovat od doby, co vstoupí do databáze.
Zaměříme se na praktické ukázky a nápady, jak správně pracovat s nástroji pro sběr dat a komunikaci. Ukážeme si, jak vyvážit emoce značky s výkonnostními cíli, a neopomene ani community management a obsahovou strategii. Dozvíte se o reálných problémech, úspěšných příkladech i poučných nezdarech a získáte návod, jak dlouhodobě sledovat a vyhodnocovat zdraví vaší zákaznické databáze.
Setkáme se v prostorech Zenwork, unikátním prostředí v centru Prahy se skvělým pitím a bohatým rautem v ceně.
![Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem](/files/_events/163/Eshopista-202404-Sila_Ponakupniho_Vztahu-SoMe-FB-event-1200x628-V1.jpg)
Konference
Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem
Pořadatel:
11.06.2024 | 14:00 - 21:00 |
Pro 150 účastníků | Místo konání: Praha |
Přednášející: | Cena: Zvýhodněná cena vstupenky jen za 1 490 Kč / 1 790 Kč |