Marketing většiny českých e-shopů začíná a končí u výkonnostních aktivit, potažmo e-mailingu. Jenže ne každého potenciálního zákazníka dokážete těmito kanály oslovit, a proto je potřeba se na komunikaci dívat komplexněji. Navíc kvůli neznalosti konkurence i svého postavení na trhu firmy plýtvají zdroji na neefektivních kampaních. V prvním díle ročníku se proto zaměříme na to, jak diverzifikovat komunikaci napříč kanály a jak efektivně nastavit mediální plánování. Prozradíme, jak správně investovat do kampaní i jak pracovat s ukazatelem Share of Voice a vyhnout se tak chybám, které brzdí růst firem. Diskutovat budeme o strategiích a nástrojích, které pomohou optimalizovat mediální výdaje a maximalizovat dopad kampaní.
Konference
Mediální plánování
Pořadatel: Acomware
08.10.2024 | 14:00 - 21:00 |
Pro 140 účastníků | Místo konání: Praha |
Přednášející: | Cena: 1490 Kč (EB), 1790 Kč (Plný vstup) |