Už jste pro e‑shop upravili feedy, vyřešili obrazovou reklamu a nastavili bidding? Pokud chcete, aby vaše inzerce vydělávala co nejvíce, zaměřte se na pricing. Pro váš byznys to bude zásadní konkurenční výhoda. Na tomto webináři vás naučíme, jak přeceňovat produkty tak, ať sami dokážete nastavit pro vás co nejvhodnější pricingové strategie a dosáhnout jimi stanovených cílů. Ověříte si také, jestli jste jako e‑shop procesně připravení, máte dostatek dat na její určení nebo jak s cenami sortimentu můžete hýbat.
Na webináři se dozvíte
Projdeme teorii pricingu i správné stanovení ceny a všechno si ukážeme na příkladech z praxe.
Co se naučíte
Jak na klasifikaci nákladů a jejich kalkulaci.
Možnosti cenové politiky a metody stanovení cen.
Jaké jsou typy cenových strategií.
Které externí a interní faktory ovlivňují cenu.
Jaké jsou způsoby analýzy konkurence a poptávky.
Jak na dynamickou cenotvorbu.
Jak dosáhnout stanovených cílů a jak je vyhodnocovat.
Praktické tipy na závěr.
Pro koho je webinář určený
Využijí ho e‑shopaři a agenturní pracovníci, kteří chtějí rozšířit správu e‑shopu o konkurenční výhodu, se kterou dokáží nastavit ideální ceny zboží a zařídit tím svým strategiím vyšší výkon.
Webinář
Mergado ACADEMY: Začněte ziskově s cenotvorbou a prvními pricingovými strategiemi
Pořadatel: Mergado
21.11.2024 | 10:00 - 12:00 |
Pro 0 účastníků | Místo konání: |
Přednášející: Vladimír Trevisan | Cena: zdarma |