Objednávkou to nekončí: Jak zlepšit zákaznickou ponákupní zkušenost

Webinář

❬ zpět

Objednávkou to nekončí: Jak zlepšit zákaznickou ponákupní zkušenost

Pořadatel: Asociace pro elektronickou komerci

Zákazník objednal zboží. Jak zajistit, aby vše proběhlo v pořádku, zboží bylo doručeno a zákazník byl spokojený? Pokud zákazník chce zboží přece jen vrátit nebo reklamovat, jak nastavit zpětnou politiku a proces? Co vede ke zvýšení spokojenosti zákazníků, kteří zboží vrací? Na datech z Velkého testu e-shopů (200 každoročně testovaných e-shopů) a vlastních datech společnosti Retino (miliony zpracovaných vratek a reklamací) si ukážeme, jak na to.

  24.06.2025  10:00 - 13:00
  Pro 0 účastníků
  Místo konání:
  Přednášející: Petr Boroš
  Cena: Zdarma pro členy APEK

 

 

Stáhnout do kalendáře