Mezi menšími e-shopy často panuje přesvědčení, že segmentace není pro ně. Že vyžaduje kopec práce na přípravě kontaktlistu, samotného e-mailu a pak se to odešle a může se začít nanovo. Tedy ještě více času, než strávíte na přípravě běžné rozesílky, aby se to poslalo jen na část databáze (a tím pádem to přineslo nižší zisky). Pojďme tenhle omyl vyvrátit a ukázat si, že segmentace se dá krásně automatizovat. Díky čemuž pak bude lidem chodit relevantní nabídka a vy zároveň nemusíte věnovat takové množství času její přípravě.
Webinář
Segmentace a personalizace v e-mailingu: na základě dat a automatizovaně
Pořadatel: Asociace pro elektronickou komerci
03.06.2024 | 10:00 - 14:00 |
Pro 0 účastníků | Místo konání: |
Přednášející: Zuzana Dobšíčková, Martin Plšek | Cena: Zdarma pro členy APEK |