Vyhodnocování reklamních kampaní

Webinář

❬ zpět

Vyhodnocování reklamních kampaní

Pořadatel: Asociace pro elektronickou komerci

avážeme na předchozí úvodní školení do Google Analytics 4 a zaměříme se podrobněji na asi nejdůležitější datové téma pro všechny online marketéry, a to je vyhodnocování a řízení reklamních kanálů. Představíme si základní koncepty a přístupy k celé kampaňové analytice a postupně je podrobněji projdeme. Srovnáme data přímo z reklamních systémů oproti číslům z Google Analytics 4 nebo vašeho interního systému. Vysvětlíme si, v čem se liší, které z nich mají jaké přednosti nebo háčky. Probereme atribuční modelování, všechny smysluplné atribuční modely, narazíme na jejich limity. Nakonec se tak dostneme až k moderním přístupům, jako je inkrementalita a Marketing Mix Modeling.

  15.10.2024  10:00 - 14:00
  Pro 0 účastníků
  Místo konání:
  Přednášející: Jan Tichý
  Cena: Zdarma pro členy APEK

 

 

Stáhnout do kalendáře