avážeme na předchozí úvodní školení do Google Analytics 4 a zaměříme se podrobněji na asi nejdůležitější datové téma pro všechny online marketéry, a to je vyhodnocování a řízení reklamních kanálů. Představíme si základní koncepty a přístupy k celé kampaňové analytice a postupně je podrobněji projdeme. Srovnáme data přímo z reklamních systémů oproti číslům z Google Analytics 4 nebo vašeho interního systému. Vysvětlíme si, v čem se liší, které z nich mají jaké přednosti nebo háčky. Probereme atribuční modelování, všechny smysluplné atribuční modely, narazíme na jejich limity. Nakonec se tak dostneme až k moderním přístupům, jako je inkrementalita a Marketing Mix Modeling.
15.10.2024 | 10:00 - 14:00 |
Pro 0 účastníků | Místo konání: |
Přednášející: Jan Tichý | Cena: Zdarma pro členy APEK |