Zákaznický servis, který si zamiluje zákazník, manažer zákaznického servisu i majitel e-shopu

Webinář

❬ zpět

Zákaznický servis, který si zamiluje zákazník, manažer zákaznického servisu i majitel e-shopu

Pořadatel: Asociace pro elektronickou komerci

Jak zlepšit zákaznickou zkušenost e-shopu s kvalitní zákaznickou péčí? To vám prozradíme v tomto webináři určeném pro majitele e-shopů, malých a středních firem, manažery či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické tipy, jak nastavit zákaznický servis, který budou vaši zákazníci milovat a zároveň bude finančně udržitelný. Všechny postupy si prakticky ukážeme na modelovém příkladu e-shopu.

  25.04.2024  10:00 - 14:00
  Pro 0 účastníků
  Místo konání:
  Přednášející: Juraj Harkabuzík
  Cena: Zdarma pro členy APEK

 

 

Stáhnout do kalendáře